NL

Ben je tevreden?

Bespreek het met je kraamverzorgende

Je kraamverzorgende informeert elke dag hoe de zorg voor je is. De essentiële vraag is: ben je tevreden of kan ik nog iets verbeteren? Tijdens de kraamtijd belt de teamcoördinator je ook nog even om te horen of alles naar wens verloopt. Als er iets is dat beter kan, hopen we dat je dat meteen en onomwonden tegen ons zegt. (Zouden we zelf ook doen.) Je kunt trouwens op elk moment bellen met de teamcoördinator van het ZiN kantoor bij jou in de buurt. Zij onderneemt zo nodig direct actie.

Jouw mening telt

Aan het einde van de kraamtijd ontvang je nog een digitale vragenlijst die je anoniem kunt invullen. Jouw ervaringen en mening zijn voor ons belangrijk én een voorwaarde om gewoon uitstekende dienstverlening te bieden. We gebruiken jouw antwoorden om onze kwaliteit te verbeteren en als input voor de functioneringsgesprekken met onze kraamverzorgenden.

Laat het je zorgverzekeraar ook weten

Mogelijk ontvang je ook van je zorgverzekeraar een vragenlijst. Je kunt met cijfers aangeven hoe tevreden je bent. Hoe wij volgens jou en andere klanten scoren is de basis van het contract dat wij met je zorgverzekeraar kunnen afsluiten. (Voor jouw informatie: een 8,7 is voor zorgverzekeraars de grens tussen goede en uitstekende zorg. Beoordeel je onze zorg als uitstekend, dan zou je dus een 9 of 10 moeten invullen. We hopen dat je ons zulke cijfers waardig vindt.)

gezin met baby

Klachtenprocedure

Is er ondanks onze inspanningen en beste bedoelingen toch iets waar je niet tevreden over bent? Dan is het goed te weten wat de klachtenprocedure is.